Post by frogovsemaga on Feb 9, 2022 2:14:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Tämä peli oli lapsuuteni. Heräsin joka päivä aikaisin pelaamaan sitä. En ole koskaan käyttänyt rahaa, mutta takaisin sinun ei tarvinnut. Aseiden voittamisesta maksettiin muutama palkka, mutta se oli enimmäkseen hienoa. Flash eteenpäin tähän hetkeen. Päätin kokeilla peliä, koska minulla oli niin hyvät muistot. Se ei kestänyt. Mainokset joka kerta, kun yrität mennä valikkoon, maksavat mielettömästi voitosta, ja etenemisjärjestelmä on aivan kauhea. Se oli ennen hienoa, kehittäjät tuhosivat sen.
Kaikki aset maksaa liikaa ja heittää liian usein ulos
Se oli todella hyvä, mutta nyt henkilökohtaiseen latausaikaani kuluu yli 10 minuuttia ja kun menen lopettamaan kampanjaa, se yleensä änkyttää ja kuolen siinä ajassa, kun se änkyttää
Rip pixel gunzz 😢😢 tämä päivitys on paska
Loistava peli, mutta en voi nollata peliä, koska viholliseni napauttavat minua ja minä 3 heitä
Se on hyvä peli, mutta tosiasia, kun pääset yli lvl 23:n, on epäreilua. Aseet alkavat vain maksaa satoja kolikoita, ja kuinka saat kolikot niin nopeasti pelin siinä vaiheessa? Pyydän vain, että sinun pitäisi lisätä järjestelmä, jotta voit saada kolikoita helpommin. Myös se on erittäin epäreilua, kun lvl 2 -tasosi ja ihmisten kohtaaminen sanotaan... ULTIMATEM se on uskomattoman epäreilua, joten korjaa nämä.
Ihan hyvä peli tää on mut parantamisen varaa on myäs
Kolme koska menetin mun hyvän akauntin
Tämä peli on ollut todella hyvä. Pelasin sitä paljon nuorempana, mutta mitä sille tapahtui, peli on vain voittoa, eikä se ole enää hauskaa
Uijjuma iha paras❤️✔️✔️✔️
Todella hauskaa ja paranee mitä pidempään pelaan. 1.1.21 Peli ei enää toimi ja se saa minut surulliseksi.
Pixel gun vuonna 2016 oli hyvä. Nyt? Nyt se on fortnite-klooni, joka yrittää hypätä erilaisiin trendeihin saadakseen lisää pelaajia. Jos peli olisi yhtä hyvä kuin vuonna 2016, antaisin sille 5 tähteä. Valitettavasti se ei kuitenkaan ansaitse sitä nyt. - Edit: Nyt on vuosi 2021, ja peli on vain pahentunut. Latauskoko on kolminkertainen verrattuna alun perin vuonna 2014, ja ne ovat poistaneet ja/tai tuhonneet monia rakastettuja ominaisuuksia, kuten, mutta niihin rajoittumatta: Co-op, menumusiikki, selviytymispelit, muokattava tausta.
Hyvä peli, mutta se on vain niin hidasta, että vihaan sitä, en voi edes ilmaantua uudelleen ajoissa, joten pls poista viivästynyt se paljon
Se on hyvä peli, ja suosittelen tätä minecraftin asemodin sijaan 😎. Mutta päivityksen jälkeen olen poistanut 9 kt, enkä edelleenkään voi päivittää sitä. Pienempiä päivityksiä, jotta se ei toistu.edit Poistin :/ Muokkaa 2. Asensin uudelleen ja toimin!
Absoluuttinen roska, pelasin tätä peliä vuosia sitten, mutta nyt he saivat kaiken kannattavaksi ja poistivat hyvät esineeni. Se teki heistä korkeamman tason asioita tehden pelistä jäykemmän. Voit yhtä hyvin pelata call of dutya. Tämä peli on ehdoton trasj
Hyvä, mutta matchmaking on huonoa, koska saan vain kovia vastustajia ja joukkuetoverini ovat pahimpia
Niin iso peli :C
Pixel Gun 3D - Battle Royale Jangovar ikv
hyvä ja paha samaan aikaan kun minä päivitän aina minun pitää poistaa kaiki pelit hyvä kohta hauskaa pelaa ja pelit on kivoja minä pelaan monta peliä joka päivä kiitos että tehtiin tää peli kokeile ainakin
Olen pelannut 2-3 vuotta ja se on viivästynyt, mutta voin silti pelata sitä, koska minulla on ollut hauskaa viime aikoina.
Kaipaan vanhaa pixelgunia, sillä nyt on niin paljon kokeita kaikkialla
Se on edelleen hauska peli, mutta tällä uudella päivityksellä en pääse läpi latausnäyttöä, se pysähtyy aina 79 %:iin ja olen turhautunut, koska haluan pelata. Korjaa tämä mahdollisimman pian.
Hidas päivää
Se on hauskaa ja kaikki paitsi peli kaatuu aina kun avaat sen
Matkustelu on rikki, jokainen ottelu, jonka saat pelaajien kanssa, jotka eivät ole tasollasi. Ja se ei vain ole reilua, on mahdotonta pelata tason 23 pelaajia vastaan, kun olet vain tasolla 10. Haluaisin todella, jos matchmaking korjattaisiin ja voit saada otteluita kanssasi saman tason pelaajien kanssa.
Block Strike Darbības spēles vfxu
Tämä ei olekaan hyvä peli. Aluksi tykkäsin tästä, mutta nyt hinnat ovat liian kalliita, ei saa omaksena takaisin ja toivoisin, ETTÄ kuuntelisitte muita ja tekisitte palvelua!!!! Katotaan JOS lataan tätä sovellusta enää edes koskaan!
Yksi laukaus liian op... Myös hinnat liian korkeat, joten kannattaa voittaa...
ei kyllä paremmin peli mene
Pixel Gun 3D - Battle Royale Akčné ltzd
Tykkäsin pelata tällä sovelluksella, kunnes se lakkasi toimimasta satunnaisesti. Yritän avata sovelluksen ja heti kun se on 75%, se kaatuu. Käynnistin tiedot uudelleen, asensin ne uudelleen, käynnistin puhelimeni uudelleen, tarkistin wifin, KAIKKI! Kertokaa joku mitä minun pitäisi tehdä.
Tämä peli oli ennen pelini ennen kuin tabletti meni rikki ja tässä olen puhelimen kanssa pelaamassa tätä peliä ja halusin tilini takaisin, joten hioin 2 päivää ja pääsin tasolle 15 vaihtaakseni hahmoni 3-vuotiaalle tililleni, mutta se ei ollut siellä, joten voitko korjata tämän vanhan tilisi näkyvän "Vaihda merkkiä" -kohdassa
Oli ennen hieno peli... Mutta se oli pilalla kaikilla näillä uusilla asioilla... Muistan tämän pelin vanhat hyvät ajat, jolloin haarniska oli vain pickup... En pelaa enää... Ennen oli yksi maailman parhaista peleistä... Se tuhoutui kehittäjien "hyvien" ideoiden takia... Toivon, että voisin palata pelin vuoden 2013 versioon...
Aloin juuri pelata sitä 13 vuotta ja nyt latasin sen jos yritän päästä peliin, se potkaisee minut ulos
Minulla oli hauskaa alussa, mutta 7 ottelun jälkeen on vain kannattavaa voittaa hikoilu ja ihmiset, jotka leiriytyvät ja ampuvat takaapäin, mikä pahentaa peliä, voittaminen on vain maksullista, ihmiset eivät koskaan tee siitä hauskaa ja asevaurioiden epäreilu on naurettavaa